Katoenindustrie trek nuwe baadjie(s) aan
[{“type”:”text”,”content”:”Nu00e1 17 jaar in die katoenindustrie het BCI hul naam verander na Better Cotton. Diu00e9 liggaam is die wu00eareld se leidende katoenvolhoubaarheidsinisiatief u2013 byna 25% van die wu00eareld se katoen word onder hul standaard verbou. Better Cotton is aktief in 21 lande; Katoen SA is die inisiatief se plaaslike projekvennoot. nnBetter Cotton neem hande met verskeie vennote regoor die wu00eareld, insluitende handelsreuse soos H&M, Gap, IKEA en Levi Strauss.nnOok op plaaslike bodem het verandering onlangs plaasgevind. Die pluismeule op Marble Hall, voorheen bekend as Loskop Katoen, is herdoop na Limpopo Valley Cotton.nnLouis Olivier, die besturende direkteur van Vaalharts Katoen, geleu00eb in Hartswater, het in Maart 2021 die bestuur van die Loskop Pluismeule oorgeneem. Olivier die naamverandering u2019n waterskeidingoomblik genoem: u201cDie ou maatskappy word vandag begrawe, met die nuwe maatskappy wat van mu00f4re af amptelik in bedryf sal wees onder die nuwe naamu201d, het hy gesu00ea.nnOor die afgelope jaar het Olivier en sy span veral hard gebou aan u2019n sterker vertrouensverhouding met produsente. Onder andere het hulle prosesse begin implementeer om inligting makliker bekombaar te maak vir produsente. Hy glo in u2019n deursigtige bestuurstyl met oop kommunikasie tussen die pluismeule, die produsente en al die rolspelers in die katoenpyplyn. Sedert hy in 2021 betrokke geraak het by die pluismeul het die oes van 7 000 ton na 15 000 ton in die huidige seisoen gestyg. Die vooruitskatting vir die nuwe seisoen staan op 20 000 ton.nnLimpopo Valley Cotton tree as kontrak-pluismeule vir Vaalharts Katoen op. Die samewerkingsooreenkoms tussen die direkteure van die twee pluismeulens bring die voordeel van groter volumes en dus ook groter geleenthede vir prysbedinging, u2019n kostevoordeel op finansiering, en sekuriteit vir produsente. nnRekordhou00eb katoenpryse oorheers tans die mark en voouitskattings dui daarop dat pryse vir die volgende twee jaar hoog sal bly. Deurlopende bedryfsbetrokkenheid en bewusmakingsinisiatiewe deur Katoen SA het die vraag na plaaslike katoen deur plaaslike kleinhandel gestimuleer. Die plaaslike industrie streef daarna om teen 2030 lokalisering van 65% te bereik as deel van die meesterplan doelwitte, maar toegang tot volumes bly u2019n uitdaging. nnWilber Rudman, u2019n kantoenlintbemarker, su00ea daar is u2019n wu00eareldwye tekort aan katoen. Ongeveer 50% van plaaslike katoen word bemark nog voordat boere begin oes.nnOmdat katoen floreer in toestande waarin baie ander gewasse swaarkry, is dit nndie ideale wisselbouvennoot. Met huidige markvooruitskouings en voorspelde weerpatrone is hierdie die ideale gewas om deel te word van produsente se rotasiekeuse vir ten minste die volgende twee jaar.nn* *Hooffoto geneem deur Conrad Bornman*”,”position”:0,”id”:”9sT8nBuJqfv5rcDP”}]